Sponsorloop - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Cynthia Alberti - WaarBenJij.nu Sponsorloop - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Cynthia Alberti - WaarBenJij.nu

Sponsorloop

Door: Cynthia Alberti

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

11 Februari 2014 | Nederland, Utrecht

Momenteel ben ik druk bezig met de sponsorloop die ik ga organiseren om geld op te halen voor Kenia.

Voor de reis naar Kenia heb ik een bepaald bedrag aan sponsorgeld nodig om daar te kunnen gebruiken bij het opknappen van weeshuizen en scholen. Iedere deelnemer mag
zelf iets bedenken om het geld op te halen. Ik heb bedacht om een sponsorloop te gaan organiseren!

Zoals veel van jullie inmiddels wel weten ga ik op 23 maart rondjes lopen van 870 meter. Mensen kunnen mij per rondje sponsoren en ik ga dan de 23e zoveel mogelijk rondjes
lopen! Voor meer info, bekijk deze brief: http://bit.ly/1dey1nr

Zoals ik al zei ben ik momenteel druk bezig met voorbereidingen, dus dat betekent trainen, trainen en nog eens trainen. Aangezien ik 2 maanden niks heb kunnen doen door een
blessure was trainen in het begin best zwaar, maar inmiddels gaat het de goede kant op! 2 weken voor de sponsorloop loop ik, als alles goed gaat, op 9 maart m'n eerste halve
marathon, de CPC in Den Haag, dus tja, hard trainen :) Ik heb er inmiddels wel vertrouwen in dat die anderhalf uur sponsorloop goed gaat komen! Ik plan nog altijd dat ik
tussen de 12-17 rondjes loop.

Verder ben ik met Jeroen aan het brainstormen over het filmen van de sponsorloop. Ik wil daar iets leuks mee gaan doen, zodat ik al mijn sponsors kan laten zien dat ik de loop
echt heb gedaan! Hoe we dat filmen willen gaan doen? Dat houd ik lekker nog even geheim!

Ik zou het heel leuk vinden als jullie mij willen sponsoren! Hoe meer sponsors hoe beter uiteraard! Sponsoren kan per gelopen rondje, maar het mag ook voor een vast bedrag.
Wanneer jullie me willen sponsoren laat dit dan weten via cynthiavoorkenia@gmail.com. Ik zou het fijn vinden als ik dit zo snel mogelijk weet, zodat ik er rekening mee kan
houden hoeveel ik ongeveer op ga halen met de sponsorloop :)

Ps. Aanmoediging 23 maart vind ik ook erg leuk! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 29 juni vertrek ik voor 3 weken naar Nyeri, Kenia. We gaan daar met een groep helpen met het opbouwen en renoveren van scholen en weeshuizen. We slapen met z'n allen in een weeshuis dus we helpen daar ook mee met de dagelijkse taken en we kunnen de kinderen vermaken. Ook gaan we 3 dagen in een gastgezin slapen om het echte Keniaanse leven mee te maken. Tijdens mijn reis zal ik jullie op de hoogte houden via deze blog!

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 6571

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Nyeri, Kenia

Landen bezocht: