I did it!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Cynthia Alberti - WaarBenJij.nu I did it!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Cynthia Alberti - WaarBenJij.nu

I did it!!

Door: Cynthia Alberti

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

26 Maart 2014 | Nederland, Utrecht

Zondag 23 maart 2014, 15:00. Met behoorlijk wat zenuwen ben ik de uitdaging aangegaan en heb ik anderhalf uur lang rondjes gelopen. En met een goed resultaat, ik heb in
totaal 16 rondjes gelopen!

Ik zag er wat tegenop, aangezien anderhalf uur lang hetzelfde rondje lopen toch wel wat saai is. Maar.. zorgen voor niks! Mijn lieve ouders waren mee om me te supporten, dus
zo kon m'n moeder af en toe een rondje meefietsen om te kletsen. En, surprise, bij het 3e rondje stond pap ineens klaar in hardloopkleding om mee te rennen! Zo kon ik af en
toe ook een rondje samen met m'n vader lopen. Oma was er ook bij, om me elke keer als ik langs kwam heel erg enthousiast toe te juichen. Op deze manier was de loop ineens
een heel stuk leuker en is de anderhalf uur voorbij gevlogen!

Jeroen heeft de hele loop gefilmd, hierbij het filmpje http://youtu.be/rYW9G5DvLPc
Ik ben er erg trots op en ben super blij dat Jeroen zoveel tijd en moeite in dit filmpje heeft gestoken!

Na de loop zijn we met z'n 5en gezellig uit eten geweest bij Humpreys om de succesvolle loop na te bespreken en te vieren.

Ik wil alle sponsoren uiteraard bedanken, dankzij jullie heb ik een mooi bedrag op kunnen halen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 29 juni vertrek ik voor 3 weken naar Nyeri, Kenia. We gaan daar met een groep helpen met het opbouwen en renoveren van scholen en weeshuizen. We slapen met z'n allen in een weeshuis dus we helpen daar ook mee met de dagelijkse taken en we kunnen de kinderen vermaken. Ook gaan we 3 dagen in een gastgezin slapen om het echte Keniaanse leven mee te maken. Tijdens mijn reis zal ik jullie op de hoogte houden via deze blog!

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 6558

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Nyeri, Kenia

Landen bezocht: