Bijna!! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Cynthia Alberti - WaarBenJij.nu Bijna!! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Cynthia Alberti - WaarBenJij.nu

Bijna!!

Door: Cynthia Alberti

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

28 Juni 2014 | Nederland, Wateringen

Nog even stress vlak voordat ik wegga omdat m'n oude blog het ineens niet meer deed.. Maar ik heb nu deze mooie nieuwe blog, dus alles is opgelost!

Gisteren nog in Wateringen alle laatste boodschappen gedaan en vandaag was dan toch echt de dag dat ik alles in moest gaan pakken. Na wat passen en meten past alles netjes in m'n backpack en zit ik maar op 16,9 kg! En dat terwijl ik alleen al 3 kg aan cadeautjes/gadgets voor de kids meeneem. Alles gesponsord door BAM, allemaal pennen, sleutelhangers, ballonnen, strandballen enz. Ik word een wandelende reclame voor de BAM ;-) (Zie foto hieronder).
Bijna alles wat ik meeneem laat ik daar achter, dus op de terugweg is m'n tas bijna leeg gelukkig.

Nu nog even een avondje heerlijk relaxen en morgen is het dan echt zover! Om 9uur 's ochtends verzamelen we op Schiphol en om 12 uur vliegen we, via Istanbul, naar Naïrobi. Daar komen we om 1uur 's nachts aan, dan slapen we in een hostel en de dag erna vertrekken we naar Nyeri, waar we 3 weken blijven.
De zenuwen beginnen nu stiekem toch wel een beetje te komen. Het lijkt nog allemaal zo onwerkelijk dat we echt morgen al vertrekken! Ik ben heel erg benieuwd naar de reis en naar alle dingen die ik ga meemaken. En morgen natuurlijk hard duimen in het vliegtuig dat Nederland doorgaat in het WK! Dan gaan we de kwartfinale (en wie weet halve finale en finale) in Kenia kijken.

Ik hoop dat we tijdens de reis regelmatig naar internetcafés kunnen zodat ik jullie op de hoogte kan houden!

  • 28 Juni 2014 - 22:06

    Bianca Van Abeelen:

    Knap hoor om zoveel cadeautjes mee te nemen en toch maar 16,9 kg te hebben, zou mij zeker niet lukken!
    Ik hoop dat alles goed verloopt maar spannend is het wel, ook voor het thuisfront.
    Goeie reis !

  • 28 Juni 2014 - 23:35

    Tara=D:

    Leuk leuk leuk!!!!!!!

    Internetcafe zit aan de overkant van de straat hihi.

    Heel heel heeeeeeeel veel plezier!

  • 29 Juni 2014 - 00:04

    Astrid Alberti:

    Ja, ja, spannend is het zeker. Alles ingepakt in een enorme backpack .. wat een gewicht op je rug ;( Ik heb net zo'n gevoel als bij het eerste schoolreisje: toen de bus weg reed begon ik te janken en wilde ik er achter aan rennen......
    Dat wordt nog wat morgenochtend op Schiphol, flink slikken maar. Goede reis lieverd en heel veel plezier!!

  • 29 Juni 2014 - 10:04

    Ans Den Boer:

    Hele fijne tijd!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 29 juni vertrek ik voor 3 weken naar Nyeri, Kenia. We gaan daar met een groep helpen met het opbouwen en renoveren van scholen en weeshuizen. We slapen met z'n allen in een weeshuis dus we helpen daar ook mee met de dagelijkse taken en we kunnen de kinderen vermaken. Ook gaan we 3 dagen in een gastgezin slapen om het echte Keniaanse leven mee te maken. Tijdens mijn reis zal ik jullie op de hoogte houden via deze blog!

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 6555

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 21 Juli 2014

Nyeri, Kenia

Landen bezocht: